کد خبر: 1230775
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
وزیر کشور با بیان اینکه ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند، گفت: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند‌.

جوان آنلاین: احمد وحیدی در آیین تشییع شهید مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید رحمتی به عهد خود پایدار بود، اظهار داشت: شهید بزرگ ما شوط اول در دستان پرمهر مردم تبریز و آذربایجان، شوط دوم را در قم و بر دستان مردم مجاهد قم و در کنار مرقد شریف فاطمه معصومه (س) و در مسجد جمکران، شوط سوم را در تهران و نمازی که رهبر انقلاب و نایب امام زمان(عج) بر پیکر ایشان و سایر شهدا خوانند، طی کرد.

وی افزود: شهید ‌رحمتی‌ شوط چهارم را در خراسان و بر دستان مردم پاک و مجاهد آن دیار طی کرد و شوط پنجم را در مشهد مقدس بر دستان مردم خداپرست و در کنار وجود مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) پشت سر گذاشت و امروز در شوط ششم به مراغه عزیز و شهری با بیش از هزار و 400 شهید آمده است تا در وطن خود بعد از سال‌ها دوری، بیارمرد و شوط هفتم را بر دستان ملائکه و برای رسیدن به اوج سعادت بشری طی کند. این سفرهای سالکان الی‌الله بر دستان مردم پاک، مومن و انقلابی حکایت از آن دارد که شهید ما، شهید بزرگ این دیار، شهید «رحمتی» عزیز همه مراحل را برای قابل شدن و طی طریق پشت سر گذاشته است و امروز در اینجا پیکر این شهید را به ملائکه تقدیم می‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه شهدا رفتند و می‌روند تا این انقلاب بماند، شهدا می‌روند تا اسلام عزیز بماند، تا ارزش‌ها باقی بماند و ایمان‌های برافراشته بر سراسر گیتی ندای الله اکبر و ندای توحید سر دهد؛ شهدا می‌روند تا وحدت و یکپارچگی ایجاد شود‌، تصریح کرد: مردم با حضور در این مراسم، از خدمتگزار خود قدردانی کردند.

وی با بیان اینکه شهید رحمتی عزیز استاندار شهید همه مراحل لازم برای قابل شدن و طی طریق مسیر طی است، افزود: امروز این شهید عزیز به اوج می رسد. شهدا می روند تا اسلام و انقلاب، ارزش‌ها، ایمان‌ها بماند؛ شهدا می‌روند تا وحدت و یکپارچه بماند.

وزیر کشور با بیان اینکه در گام دوم شهید ‌سلیمانی، آیت الله رئیسی، شهید زاهدی را دادیم، تصریح کرد: این شهادت‌ها مسیر ما را در رسیدن به قله‌ها تسریع خواهد کرد و حرکت ما رو به جلو خواهد بود.

وحیدی با اشاره به خیزش مردم ایران در تشییع و بز‌رگداشت شهدای خدمت خاطرنشان کرد: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار